Snön gör det detsamma!!!!

Hejsan hejsan!

Ååå, vilket härligt väder vi har! Jag bara äääääääälskar detta väder...... Eller inte...

Jaja, hur som helst... Ni får ursäkta att vi inte bloggat nå vidare mycket. Kanske lika bra det, med tanke på att vi aldrig skriver något intressant, vilket vi lovade att vi skulle göra när vi startade denne blogg =/...

Jag sitter nu hemma hos min kaffekärring.. Pimplar i oss en jävla massa kaffe... Innan jag åkte hit så lämnade jag Leo och Liam hos dagmamman. Det kändes bra att lämna dem idag, med tanke på att dom inte gråtar när man lämnar dem längre...

Lovis fick är hemma med sin kära pappa idag, saknar henne redan =( Mammas lilla bebis...

Jag ska hämta Leo och Liam kl. 14:00 och när vi kommer hem, så ska vi baka bullar.. Inte alls sugen på att baka, men jag har ju lovat dem...


Jag och Emelie har planer att åka utomlands med familjen... Men det får bli senare när Lovisa kan sitta själv.. Tänk så skönt att sitta ¨steka på stranden.. Mmmm, inte tokigt alls....


Nej, nu ska jag joina min käre vän....

Ha en toppendag!!!!!  Puss ma heeeeeeej! Som Leo brukar säga....






Denna bild tog jag igår... Vi gjorde en snögubbe utan kropp! Hhihii

/ Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0