fredags mys <3

Idag är det fredag, Jag har varit och jobbat så nu blir det skönt med en ledig helg:)

Jag och Tessan ska ut inorgon, kul :) Och vi kommer ju så klart få jätte kul, för det brukar vi ju även ha när vi är hemma och inte gör något spec. Vi har alltid nått att skaratta åt:) Igår skulle vi försöka videoblogga men det gick inte så bra så vi bestämmde os för att lägga ner det för vi fick skratt attacker hela tiden och Tessan sa men va ful man är när man skrattar, haha får se om vi kanske försöker igen om ett tag..:)

Ikväll blir det fredags mys;) Jag  vet inte om Tessan har lust att ta en kopp med mig senare men jag ska väl ringa och höra om hon vill det, som jag såklart hoppas att hon INTE tackar nej till:)

Ska väl snart gå ut på en promenad i det fina vädret, nu när det äntligen är här <3

 Visst är vi snygga:)



/Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0