Torsdag :)

Ja idag va d torsdag ja:) hmm undra vad man ska hitta på idag då.. Jag väntar just nu på min älskade Therese som är och lämmnar barn hos dagmamman:) Hon ska komma hit med nått som jag behövet:)


 Vi har inte bloggat på ett tag, Men vi va ju ut i helgen. hihi den kvällen va ROLIG och hädelserik..:) hahahaha vi dansade så mkt så vi hade träningsvärk, kom hem vid halv 5. och vi båda slocknade bara vi la oss i sängarna:) Vi är ju inte vana att vara uppe så länge...:) Ja det va iaf en VÄLDIGT lyckad kväll.. Det ska vi göra om:)

Jag ska fråga Tessan när hon kommer om vi ska göra ett försök att videoblogga idag.. Det skulle ju va kul att klara av att göra det utan att börja skratta som en dåre.

Nej nu ska jag gå och koka lite kaffe.  




Simon haha:)


Vi hörs... <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0